Training

Consilier pentru dezvoltare personala - Curs de specializare ANC: 16 - 18 iunie 2017

Poza consilier dezvoltare personalaParticiparea la cursul Consilier pentru dezvoltare personala le confera participantilor o noua specializare garantata prin certificatul de absolvire emis de Ministerul Muncii si Mininisterul Educatiei si recunoscut atat la nivel national cat si in Uniunea Europeana.

Detalii

CONSILIER VOCATIONAL - Curs de specializare ANC: 29 iulie 2017

CV centrul confident3Consilier vocational le ofera participantilor o SPECIALIZARE garantata prin Certificatul de absolvire emis de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei si recunoscut atat la nivel national cat si in Uniunea Europeana.

Dupa parcurgerea cursului si dobandirea specializarii Consilier vocational, vei putea oferi serviciile tale unei game variate de persoane: tineri si adulti in cautarea unei identitati profesionale

Detalii

Formator (Train the Trainer) - Curs de specializare ANC: 01 iulie 2017

Dacă îți propui să susții un curs din proprie inițiativă sau ți se solicită să livezi un training în cadrul diverselor proiecte, va fi o provocare foarte plăcută să spui ”DA, POT!” bazându-te pe cele învățate la ACEST curs.

Dacă îți dorești cu adevărat să devii un trainer excelent și nu urmărești să capeți doar o diplomă, acest curs este pentru tine.

Detalii

Manager de vanzari - Curs de specializare ANC: 21-23 iulie 2017

vanzariCursul CONFIDENT TRAINING & CONSULTING - Manager de Vanzari se adreseaza in mod direct atat aspirantilor la pozitia de conducatori de echipe de vanzari cat si actualilor lideri.

Conducerea echipei de vanzare este, indiferent de domeniul de activitate sau gama de produse promovate, un proces complex si plin de provocari. Succesul in vanzari, la care aspiram cu totii, se obtine relativ usor la nivel individual, dar performanta unei echipe de vanzare depinde de o multitudine de factori pe care managerul de vanzari trebuie sa-i constientizeze, controleze si sa-i gestioneze cat mai eficient.

Detalii

CURS TELESALES: 9, 10 iunie 2017

telesalesCURS TELESALES : Unelte și tehnici pentru vânzarea PRIN TELEFON
Trainingul nostru de telesales nu este pentru roboti de call-center. Noi instruim OAMENI pentru a vinde unor OAMENI prin îmbinarea unor tehnici și strategii moderne cu felul lor natural de a fi. Îi învățăm pe participanți cum să profite de telefon ca instrument de comunicare și vânzare, iar prin tehnici specifice îi antrenăm să-și îmbunătățească abilitățile de ascultare și de adresare a întrebărilor potrivite.

Detalii

Customer Care: 25, 26 noiembrie 2016

customer-care

Serviciile  CUSTOMER CARE de calitate sunt cele care reușesc să fidelizeze clienții. Aceștia vor reveni întrucât au avut de a face cu profesioniști încă de la prima interacțiune.

Prima impresie bună, care se păstrează de-a lungul fiecărei interacțiuni cu clienții, oferă avantaje nete celui care ține cont de acest secret.

Detalii

WORKSHOP “UPDATE PROFESIONAL PENTRU SPECIALISTII IN CONSILIERE VOCATIONALA”

communication-skills-training-bannerCentrul Confident organizeaza pentru tine o seara in care sa te intalnesti cu specialisti din domeniul tau. Intalnirile vor avea loc lunar si se adreseaza tuturor celor care vor sa se dezvolte profesional, fie ca se afla la inceput de drum sau nu. In cadrul acestora vom aborda: situatii cu care ne confruntam in profesia noastra, modul in care putem depasi obstacole, vom afla metode si tehnici noi, aplicabile in consiliere in cariera si multe altele.

Detalii

WORKSHOP GRATUIT: ”INITIERE IN LIFE COACHING!” - 29 octombrie 2016

Coaching-ul este procesul prin care se realizeaza eliberarea potentialului unei persoane pentru ca aceasta sa isi maximizeze performanta. Este o arta prin care coach-ul isi foloseste mintea si sufletul  pentru a facilita la o alta persoana dezvoltarea pe diverse arii ale vietii: sanatate, cariera, bani, recreere, relatii, prieteni, familie, dragoste, dezvoltare personala si profesionala.

Detalii

CURS “PORTOFOLIUL DE ANGAJARE. CV-UL, CARTEA MEA DE VIZITA” – 21 Septembrie 2016

Curs-CV-portofoliu-angajare22-1024x633Am putea spune ca CV-ul este cel mai important document atunci cand dorim sa ne angajam, el reprezentand primul nostru contact cu angajatorul. Avand un CV redactat coresponzator sansele de a fi contactati in vederea stabilirii unui interviucrescconsiderabil.

Un recruiter aloca in medie 30 de secunde pentru a „scana” un CV. Daca stim ce sa scoatem in evidenta, atunci il vom determina pe recuter sa aloce mai mult timp citirii CV-ului nostru.

Detalii

WORKSHOP “SEARA DE CARIERA”

believe-in-yourself-300x300Participarea la prima intalnire iti da posibilitatea de a pune in balanta aptitudinile utilizate zi de zi si aptitudinile de mult uitate, aruncate intr-un „sertar”, care redescoperite pot duce la schimbari in viata fiecaruia. Cum ti se pare sa iti dai voie sa te regasesti, sa iti constientizezi valoarea, sa te descoperi iar si iar.

Detalii

CURS GRATUIT: ”CUSTOMER CARE: CUM SA CASTIGI SI SA PASTREZI CLIENTII”

customer service confident training

Serviciile CUSTOMER CARE de calitate sunt cele care reușesc să fidelizeze clienții. Aceștia vor reveni întrucât au avut de a face cu profesioniști încă de la prima interacțiune.

Prima impresie bună, care se păstrează de-a lungul fiecărei interacțiuni cu clienții, oferă avantaje nete celui care ține cont de acest secret. Abilitățile celor care intră în contact direct cu clientul sunt indispensabile pentru orice afacere care se bazează pe vânzări. De modul în care este gestionată relația cu clienții depind: atingerea obiectivelor, performanța, satisfacția angajatorului și a angajaților.

Detalii

Managementul timpului

managementul-timpuluiAti simtit adesea ca sunteti coplesit de volumul de activitati care trebuie indeplinite sau ca alocati prea mult timp unor sarcini care nu sunt foarte importante? Acest curs de time management este folositor pentru redobandirea controlului asupra gestionarii volumului de muncă, asupra timpului de interactiune cu ceilalti, ajutand  persoana sa  realizeze tot ce are de făcut intr-un mod mult mai inteligent. Participantii la cursul de management al timpului vor invata cand si cum sa spuna NU, cum sa prioritizeze in mod eficient si cum sa mentina noile obiceiuri bune pe termen lung, evitand tendinta de a aluneca inapoi catre nemultumire.

Detalii

Tehnici de comunicare eficienta

tehnici_de_comunicare_in_afaceri_mediumComunică eficient cu superiorii, subalternii, colegii

Comunicarea reprezintă schimbul de informaţii între oameni atât prin cuvinte, cât şi prin semne, gesturi, mimica, vestimentaţie. Comunicarea este elementul principal în relaţionarea organizaţională.

Detalii

Managementul Conflictelor

managementul-conflictelorRitmul de viaţă alert, dorinţa de a fi apreciaţi ne face să fim tensionaţi şi să alimentăm cu uşurinţă un conflict.Conflictele afectează relaţiile interumane, sănătatea, calitatea vieţii personale şi profesionale.

Detalii

Managementul stresului

mangementul-stresului“Stres” este un termen utilizat foarte des, dar îi cunoaştem oare însemnătatea corectă? Ştim că stresul are şi o parte bună?  În cadrul acestui curs vorbim despre însemnătatea stresului, a factorilor stresori, a paşilor de instalare ai stresului, despre costurile personale, profesionale şi sociale ale afecţiunilor declanşate de stres, dar şi despre metode şi tehnici de diminuare şi control a stresului.

Detalii

Doriti o oferta personalizata? Completati formularul si vom fi bucurosi sa aducem beneficii companiei dumneavoastra printr-o oferta de servicii anume creata pe nevoile profesionale actuale.