Traininguri si cursuri

MANAGEMENTUL VÂNZĂRILOR

imagesTrainingului Managemantul Vânzărilor se adresează în mod direct atât aspiranților la poziția de conducători de echipe de vânzări, actualilor lideri echipe de vânzare, cât și antreprenorilor.

Indiferent de domeniul de activitate sau gama de produse promovate, vânzarea este un proces complex, plin de provocări, dar și de satisfacții: materiale și profesionale!

Detalii

VÂNZAREA CONSULTATIVĂ

managementul-vanzarilorTrainingul de vânzări se adresează persoanelor care activează în acest domeniu plin de provocări fie că antreprenor sau angajat, membru al unei echipe de vânzări. Performanță în activitatea de vânzare aduce satisfacții materiale și profesionale, iar pentru cei ambițioși creștere, promovare și dezvoltarea carierei.

Detalii

NEGOCIERE

poza-sales-3Trainingul de negociere se adreseaza persoanelor care activeaza in vanzari, domeniu plin de provocari fie pentru un antreprenor sau angajat, membru al unei echipe de vanzari. Negocierea este decisiva in actul de vanzare, iar succesul aduce satisfactii materiale si profesionale, iar pentru cei ambitiosi crestere, promovare si dezvoltarea carierei sau afacerii

Detalii

LEADERSHIP

Cursul de Leadership se adresează în mod direct celor care doresc sa atingă culmile performanței in cariera lor profesională! Fie ca ești doar aspirant in acest moment la poziția de lider, fie ca ocupi deja o poziție de conducător de echipă sau esti antreprenor, acest curs te va ajuta să alegi calea corectă pentru atingerea obiectivelor profesionale.

Detalii

Metoda VIP

metoda-vipMetoda VIP este o noutate absolută în materie de analiză si optimizare a activităților de vânzare, de achiziție, de management de produsului, de eficientizare a costurilor și a maximizării profitului la nivel de produs sau serviciu, cu rezultate măsurabile  creșterea cifrei de afaceri și a profitabilității.

Detalii

TELESALES

Curs TELESALES : Unelte și tehnici pentru vânzarea PRIN TELEFON
Trainingul nostru de telesales nu este pentru roboti de call-center. Noi instruim OAMENI pentru a vinde unor OAMENI prin îmbinarea unor tehnici și strategii moderne cu felul lor natural de a fi. Îi învățăm pe participanți cum să profite de telefon ca instrument de comunicare și vânzare, iar prin tehnici specifice îi antrenăm să-și îmbunătățească abilitățile de ascultare și de adresare a întrebărilor potrivite.

Detalii

Customer Care

customer-care

Serviciile  CUSTOMER CARE de calitate sunt cele care reușesc să fidelizeze clienții. Aceștia vor reveni întrucât au avut de a face cu profesioniști încă de la prima interacțiune.

Prima impresie bună, care se păstrează de-a lungul fiecărei interacțiuni cu clienții, oferă avantaje nete celui care ține cont de acest secret.

Detalii

Managementul timpului

managementul-timpuluiAti simtit adesea ca sunteti coplesit de volumul de activitati care trebuie indeplinite sau ca alocati prea mult timp unor sarcini care nu sunt foarte importante? Acest curs de time management este folositor pentru redobandirea controlului asupra gestionarii volumului de muncă, asupra timpului de interactiune cu ceilalti, ajutand  persoana sa  realizeze tot ce are de făcut intr-un mod mult mai inteligent. Participantii la cursul de management al timpului vor invata cand si cum sa spuna NU, cum sa prioritizeze in mod eficient si cum sa mentina noile obiceiuri bune pe termen lung, evitand tendinta de a aluneca inapoi catre nemultumire.

Detalii

Tehnici de comunicare eficienta

tehnici_de_comunicare_in_afaceri_mediumComunică eficient cu superiorii, subalternii, colegii

Comunicarea reprezintă schimbul de informaţii între oameni atât prin cuvinte, cât şi prin semne, gesturi, mimica, vestimentaţie. Comunicarea este elementul principal în relaţionarea organizaţională.

Detalii

Managementul Conflictelor

managementul-conflictelorRitmul de viaţă alert, dorinţa de a fi apreciaţi ne face să fim tensionaţi şi să alimentăm cu uşurinţă un conflict.Conflictele afectează relaţiile interumane, sănătatea, calitatea vieţii personale şi profesionale.

Detalii

Managementul stresului

mangementul-stresului“Stres” este un termen utilizat foarte des, dar îi cunoaştem oare însemnătatea corectă? Ştim că stresul are şi o parte bună?  În cadrul acestui curs vorbim despre însemnătatea stresului, a factorilor stresori, a paşilor de instalare ai stresului, despre costurile personale, profesionale şi sociale ale afecţiunilor declanşate de stres, dar şi despre metode şi tehnici de diminuare şi control a stresului.

Detalii

Doriti o oferta personalizata? Completati formularul si vom fi bucurosi sa aducem beneficii companiei dumneavoastra printr-o oferta de servicii anume creata pe nevoile profesionale actuale.