Training

MANAGEMENTUL VANZARILOR

imagesTrainingului Managemantul Vânzărilor se adresează în mod direct atât aspiranților la poziția de conducători de echipe de vânzări, actualilor lideri echipe de vânzare, cât și antreprenorilor.

Indiferent de domeniul de activitate sau gamă de produse promovate, vânzarea este un proces complex, plin de provocări, dar și de satisfacții: materiale și profesionale!

Detalii

VANZARE CONSULTATIVA

managementul-vanzarilorTrainingul de vânzări se adresează persoanelor care activează în acest domeniu plin de provocări fie că antreprenor sau angajat, membru al unei echipe de vânzări. Performanță în activitatea de vânzare aduce satisfacții materiale și profesionale, iar pentru cei ambițioși creștere, promovare și dezvoltarea carierei.

Detalii

NEGOCIERE

poza-sales-3Trainingul de negociere se adreseaza persoanelor care activeaza in vanzari, domeniu plin de provocari fie pentru un antreprenor sau angajat, membru al unei echipe de vanzari. Negocierea este decisiva in actul de vanzare, iar succesul aduce satisfactii materiale si profesionale, iar pentru cei ambitiosi crestere, promovare si dezvoltarea carierei sau afacerii

Detalii

TELESALES

telesalesCurs TELESALES : Unelte și tehnici pentru vânzarea PRIN TELEFON
Trainingul nostru de telesales nu este pentru roboti de call-center. Noi instruim OAMENI pentru a vinde unor OAMENI prin îmbinarea unor tehnici și strategii moderne cu felul lor natural de a fi. Îi învățăm pe participanți cum să profite de telefon ca instrument de comunicare și vânzare, iar prin tehnici specifice îi antrenăm să-și îmbunătățească abilitățile de ascultare și de adresare a întrebărilor potrivite.

Detalii

Customer Care: 25, 26 noiembrie 2016

customer-care

Serviciile  CUSTOMER CARE de calitate sunt cele care reușesc să fidelizeze clienții. Aceștia vor reveni întrucât au avut de a face cu profesioniști încă de la prima interacțiune.

Prima impresie bună, care se păstrează de-a lungul fiecărei interacțiuni cu clienții, oferă avantaje nete celui care ține cont de acest secret.

Detalii

WORKSHOP “UPDATE PROFESIONAL PENTRU SPECIALISTII IN CONSILIERE VOCATIONALA”

communication-skills-training-bannerCentrul Confident organizeaza pentru tine o seara in care sa te intalnesti cu specialisti din domeniul tau. Intalnirile vor avea loc lunar si se adreseaza tuturor celor care vor sa se dezvolte profesional, fie ca se afla la inceput de drum sau nu. In cadrul acestora vom aborda: situatii cu care ne confruntam in profesia noastra, modul in care putem depasi obstacole, vom afla metode si tehnici noi, aplicabile in consiliere in cariera si multe altele.

Detalii

WORKSHOP GRATUIT: ”INITIERE IN LIFE COACHING!

Coaching-ul este procesul prin care se realizeaza eliberarea potentialului unei persoane pentru ca aceasta sa isi maximizeze performanta. Este o arta prin care coach-ul isi foloseste mintea si sufletul  pentru a facilita la o alta persoana dezvoltarea pe diverse arii ale vietii: sanatate, cariera, bani, recreere, relatii, prieteni, familie, dragoste, dezvoltare personala si profesionala.

Detalii

PORTOFOLIUL DE ANGAJARE. CV-UL, CARTEA MEA DE VIZITA

Curs-CV-portofoliu-angajare22-1024x633Am putea spune ca CV-ul este cel mai important document atunci cand dorim sa ne angajam, el reprezentand primul nostru contact cu angajatorul. Avand un CV redactat coresponzator sansele de a fi contactati in vederea stabilirii unui interviucrescconsiderabil.

Un recruiter aloca in medie 30 de secunde pentru a „scana” un CV. Daca stim ce sa scoatem in evidenta, atunci il vom determina pe recuter sa aloce mai mult timp citirii CV-ului nostru.

Detalii

WORKSHOP “SEARA DE CARIERA”

believe-in-yourself-300x300Participarea la prima intalnire iti da posibilitatea de a pune in balanta aptitudinile utilizate zi de zi si aptitudinile de mult uitate, aruncate intr-un „sertar”, care redescoperite pot duce la schimbari in viata fiecaruia. Cum ti se pare sa iti dai voie sa te regasesti, sa iti constientizezi valoarea, sa te descoperi iar si iar.

Detalii

CURS GRATUIT: ”CUSTOMER CARE: CUM SA CASTIGI SI SA PASTREZI CLIENTII”

customer service confident training

Serviciile CUSTOMER CARE de calitate sunt cele care reușesc să fidelizeze clienții. Aceștia vor reveni întrucât au avut de a face cu profesioniști încă de la prima interacțiune.

Prima impresie bună, care se păstrează de-a lungul fiecărei interacțiuni cu clienții, oferă avantaje nete celui care ține cont de acest secret. Abilitățile celor care intră în contact direct cu clientul sunt indispensabile pentru orice afacere care se bazează pe vânzări. De modul în care este gestionată relația cu clienții depind: atingerea obiectivelor, performanța, satisfacția angajatorului și a angajaților.

Detalii

Managementul timpului

managementul-timpuluiAti simtit adesea ca sunteti coplesit de volumul de activitati care trebuie indeplinite sau ca alocati prea mult timp unor sarcini care nu sunt foarte importante? Acest curs de time management este folositor pentru redobandirea controlului asupra gestionarii volumului de muncă, asupra timpului de interactiune cu ceilalti, ajutand  persoana sa  realizeze tot ce are de făcut intr-un mod mult mai inteligent. Participantii la cursul de management al timpului vor invata cand si cum sa spuna NU, cum sa prioritizeze in mod eficient si cum sa mentina noile obiceiuri bune pe termen lung, evitand tendinta de a aluneca inapoi catre nemultumire.

Detalii

Tehnici de comunicare eficienta

tehnici_de_comunicare_in_afaceri_mediumComunică eficient cu superiorii, subalternii, colegii

Comunicarea reprezintă schimbul de informaţii între oameni atât prin cuvinte, cât şi prin semne, gesturi, mimica, vestimentaţie. Comunicarea este elementul principal în relaţionarea organizaţională.

Detalii

Managementul Conflictelor

managementul-conflictelorRitmul de viaţă alert, dorinţa de a fi apreciaţi ne face să fim tensionaţi şi să alimentăm cu uşurinţă un conflict.Conflictele afectează relaţiile interumane, sănătatea, calitatea vieţii personale şi profesionale.

Detalii

Managementul stresului

mangementul-stresului“Stres” este un termen utilizat foarte des, dar îi cunoaştem oare însemnătatea corectă? Ştim că stresul are şi o parte bună?  În cadrul acestui curs vorbim despre însemnătatea stresului, a factorilor stresori, a paşilor de instalare ai stresului, despre costurile personale, profesionale şi sociale ale afecţiunilor declanşate de stres, dar şi despre metode şi tehnici de diminuare şi control a stresului.

Detalii

Doriti o oferta personalizata? Completati formularul si vom fi bucurosi sa aducem beneficii companiei dumneavoastra printr-o oferta de servicii anume creata pe nevoile profesionale actuale.