CURS TELESALES : UNELTE ȘI TEHNICI PENTRU VÂNZAREA PRIN TELEFON

CURS TELESALES : Unelte și tehnici pentru vânzarea PRIN TELEFONtelesales

DESCRIERE

Trainingul nostru de telesales nu este pentru roboti de call-center. Noi instruim OAMENI pentru a vinde unor OAMENI prin îmbinarea unor tehnici și strategii moderne cu felul lor natural de a fi. Îi învățăm pe participanți cum să profite de telefon ca instrument de comunicare și vânzare, iar prin tehnici specifice îi antrenăm să-și îmbunătățească abilitățile de ascultare și de adresare a întrebărilor potrivite.

Acest training Telesales este dinamic, conceput pentru ca participanții să dobândească abilitățile de interacțiune cu clienții încă din timpul cursului,  prin multă exersare practică. El oferă informații și modalități eficiente pentru o comunicare profesională, câștigarea respectului în fața clienților, întărirea relației cu aceștia.

Trainingul se adresează: personalului din departamentele de vanzari prin telefon/telesales, celor care realizează interacțiunea sau vânzările prin telefon cu clienții, cât și managerilor/conducătorilor echipelor de vânzări (care sunt model de profesionalism în raport cu CLIENTUL și model de standarde înalte pentru echipă). O echipă instruită  asigură avantaje clare față de competiție.

BENEFICIILE PARTICIPANȚILOR:

  • Veți învăța despre puterea cuvintelor și a tonului vocii la telefon.
  • Veți învăța să identificați și să depașiți barierele de comunicare
  • Veți învăța cum să utilizați tehnici de prezentare a produselor sau serviciilor oferite
  • Veti vinde suplimentar pentru că deja v-ați convins clienții și au încredere în valoarea produselor/serviciilor dumneavoastră
  • Veți învăța cum să identificați tipurile de clienți pentru a utiliza abordarea potrivită fiecărui tip
  • Veți ști cum să dezamorsați situațiile tensionate cu clienții dificili

STRUCTURA CURSULUI:

  • COMUNICAREA LA TELEFON
  • Elemente ale comunicării la telefon
  • Bariere de comunicare și modalități de surmontare
  • Ascultarea activă
  • Tipuri de întrebări (închise / deschise; identificarea nevoilor/tipurilor de clienți)
  • Asertvitatea (vs agresivitate/defensivitate)
  • Expresii recomandate / nerecomandate

 

  • STRUCTURAREA APELULUI TELEFONIC DE VANZARE
  • Planificarea și deschiderea dialogului (captarea atenției)
  • Recunoașterea și abordarea diferitelor tipuri de clienți
  • Tehnici de prezentare a serviciilor/produselor oferite
  • Surmontarea obiecțiilor și a raspunsului ¨Nu¨
  • Luarea deciziilor
  • Tehnici de vânzare
  • Tehnici de sumarizare și parafrazare (închiderea apelului)

 

  • EXERSAREA AUTOCONTROLULUI ÎN SITUȚII DIFICILE
  • Tehnici de transformare a emoțiilor ostile ale interlocutorului în colaborare
  • Tehnici / instrumente/ exerciții de gestionare a propriilor emoții negative
  • Instrumente de autoevaluare a procesului de vânzare

Exerciții practice:

- Jocuri de rol pentru dobândirea abilităților de comunicare eficientă cu clienții

 -Jocuri de rol pentru dobândirea capacității de a nu lua lucrurile personal și a gestiona situația dificilă/interacțiunea cu clienții dificili

-Jocuri de rol pentru exersarea atitudini profesioniste

 Datele cursului: Datele cursului: 9, 10 iunie 2017, orele 9.00 – 17.00

Agenda programului:

Ziua 1 Ziua 2
Sesiunea 1: 9:00 - 11:00 Sesiunea 1: 9:00 - 11:00
Coffee Break: 15 min Coffee Break: 15 min
Sesiunea 2: 11:15 - 13:00 Sesiunea 2: 11:15 - 13:00
Pauza de masa: 13:00 - 14:00 Pauza de masa: 13:00 - 14:00
Sesiunea 3: 14:00 - 15:30 Sesiunea 3: 14:00 - 15:30
Coffee Break: 15 min Coffee Break: 15 min
Sesiunea 4: 15:45 - 17:00 Sesiunea 4: 15:45 - 17:00

 

Locația: LOCATIE: Hotel Siqua**** 

Taxă curs:

Punând în practică cele asimilate la acest curs veți putea crește vânzările prin telefon cu cel puțin 20% în mai puțin de un an. Valoarea reală a cursului în timp  și bani câștigați o puteți evalua după ce vedeți rezultatele aplicării celor învățate.

  • 1300 lei/persoană(TVA inclus)

REDUCERE:

900 lei/persoană pentru înscriere și plata integrală până la  27 mai;

  • Pentru mai multe persoane din aceeași firmă, cereți o ofertă.

Data limită de înscriere și plată fără reducere: 4 iunie 2017.

În prețul cursului sunt incluse:

- mapa de curs

- coffee-break-uri

- dejunul pentru ambele zile

- certificatul de participare

- fișele și materialele de lucru

TrainerIoana Bancu, senior trainer cu peste peste 15 ani de experiență în creare și livrare de programe de training pentru corporații. Ore de curs livrate : peste 10.000;  Mai multe despre trainer Aici

Pentru înscriere, completați FORMULARUL de mai jos si transmiteti-l la contact@confidentbusiness.ro pentru a vi se emite factura proforma.

Informații: tel.: 0733.5580.31, contact@confidentbusiness.rowww.confidentbusiness.ro

Descarcare formular de inscriere